Технічне обслуговування РРО, введення їх в експлуатацію та ремонт центрами сервісного обслуговування без укладення з користувачами відповідних договорів забороняється.

Це чітко виписано у абз. 2 п. 4 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою КМУ від 12.05.2004 р. № 601.

Водночас, чинним законодавством не передбачено відповідальності суб`єктів господарювання за відсутність відповідних договорів з центрами сервісного обслуговування.

На цьому наголошує і ТО ДФС у Рівненській області, вказавши, що:

"Нормами Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95–ВР "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" не передбачено відповідальності суб`єктів господарювання за відсутність відповідних договорів з центрами сервісного обслуговування"

Водночас слід нагадати, що якщо в контролюючому органі відсутнє повідомлення ЦСО про укладання договору між ЦСО та суб'єктом господарювання про технічне обслуговування та ремонт РРО, або згідно з таким повідомленням відповідний договір розірваний або припинений, – це є підставою для відмови РРО у реєстрації (п. 8 глави 2 Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. № 547)

За повідомленням ГУ ДФС у Рівненській області

 

Багато підприємств, які здійснюють готівкові розрахунки за реалізовані товари/послуги, використовують під час таких розрахункових операцій касові апарати. Тож бухгалтери звісно цікавляться як обліковувати в бухгалтерському та податковому обліку касовий апарат, яку звітність подавати, як діяти у разі виходу з ладу РРО. Саме про це йшлося у матеріалах теми тижня "Застосування РРО".

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»