У Нацбанку заявили, що функція захисту прав споживачів запрацює на початку 2020 р.

Для комплексного здійснення цієї функції створили новий підрозділ у Нацбанку – управління захисту прав споживачів фінпослуг. Він буде опікуватись захистом прав клієнтів та працюватиме над розвитком клієнтоорієнтованого регулювання.

У Нацбанку 6 серпня 2019 р. відбувся круглий стіл з представниками фінсектору щодо обговорення концепції захисту прав споживачів фінпослуг.

Після того, як ухвалять цю концепцію, фінустанови будуть зобов’язані розкривати на веб-сайтах та у своїй рекламі достовірну інформацію про власні продукти та попереджати клієнта про можливі ризики. Також вони повинні будуть забезпечити роботу зручних інструментів для порівняння вартості своїх послуг (калькулятор, приклади).

Нацбанк зі свого боку надасть фінустановам рекомендації щодо порядку розгляду звернень громадян, та здійснюватиме нагляд за дотриманням вимог законодавства на основі аналізу їхніх звернень.

Основним результатом від запровадження цієї функції має стати відновлення довіри населення до фінансового сектору.

Джерело: прес-служба НБУ

 

Що таке IBAN та якого клопоту він додасть клієнтам банків, дізнавайтесь із матеріалу газети "Інтерактивна бухгалтерія".

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»