Мінфін відкоригував Порядок функціонування Електронного кабінету.

Зміни передбачають, зокрема, наступне:

1. Доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету мають усі користувачі без використання електронних довірчих послуг.

2. Доступ до приватної частини (особистого кабінету) надають користувачам після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 р. № 2155-VIII, Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою КМУ від 19.09.2018 р. № 749.

3. Платник податків матиме право в будь-який момент відмовитись від електронної форми взаємодії з контролюючим органом. Для цього він має надіслати повідомлення про відмову через Електронний кабінет за формою заяви про припинення дії договору про визнання електронних документів.

Також виклали в новій редакції форми:

  • повідомлення про помилку, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі "Електронний кабінет;
  • повідомлення про результати обробки помилки, що виникла під час роботи в інформаційно-телекомунікаційній системі "Електронний кабінет".

Джерело: наказ Мінфіну від 20.06.2019 р. № 266

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»