ДФС у Луганській області  роз’яснила, як реєструвати книгу обліку доходів єдинникам І–ІІ і ІІІ групи (без ПДВ), які  ведуть її на папері.

Податківці вказали, що з цією метою платник податків зобов'язаний подати до контролюючого  органу за основним місцем обліку примірник книги обліку, на титульному аркуші якої вказують: прізвище, ім'я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта для фізосіб, які мають відмітку у паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, податкова адреса.

Адмінпослугу з реєстрації книги обліку доходів надають платникам безкоштовно, строк для її надання – 1 робочий день. Однак, щоб отримати таку послугу, платник податків має  подати на реєстрацію книгу  особисто або через уповноважену особу. Окрім того зареєстровану книгу обліку видають в контролюючому органі також безпосередньо платнику податків або уповноваженій на це особі.

Фіскали відмітили, що такі вимоги до надання зазначеної адмінпослуги передбачені розділом "Умови отримання адміністративної послуги" Інформаційної картки  адміністративної послуги "Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку", затвердженої  наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.06.2013 р. № 161.

Отже,  подати на реєстрацію книгу обліку до контролюючого органу шляхом надсилання її засобами поштового зв’язку не можна, оскільки це не передбачено  законодавством.

Джерело: ДФС у Луганській області.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»