Методрекомендації, які містять перелік підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів, виклали у новій редакції. Сталось це завдяки наказу ДКСУ від 19.07.2019 р. № 213.

Перелік підтвердних документів, які подають розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів до Казначейства, є орієнтовним і може змінюватися залежно від змін у законодавстві.

Якщо проводять платежі з небюджетних рахунків, тоді підприємства, установи, організації та ФОП подають до органів Казначейства підтвердні документи у випадках, передбачених законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.

Розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів, які використовують систему дистанційного обслуговування «Клієнт казначейства – Казначейство», здійснюють обмін документами в електронному вигляді, в тому числі електронними документами.

Уже звично, Перелік підтвердних документів для реєстрації бюджетних зобов'язань та проведення платежів викладено в розрізі КЕКВ.

Джерело: наказ ДКСУ від 19.07.2019 р.  № 213.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»