Вартість палива, витраченого працівником (кур'єром, головним інженером) для експлуатації авто, понад встановлену норму витрат, не є додатковим благом. Відповідну ІПК видали податківці з огляду на рішення окружного адміністративного суду.

У ній маємо два висновки, які викладені у рішенні суду:

1. З метою визначення фінрезультату підприємство правомірно відносить витрати палива та мастильних матеріалів, розрахунок та списання яких здійснює  на підставі первинних документів бухобліку (звітів про витрати пального та службових записок працівників, відповідальних за експлуатацію та/або технічне обслуговування транспортних засобів та дизель-генератора) до складу адмінвитрат.

2. Вартість палива, витраченого працівником, відповідальним за експлуатацію транспортного засобу (кур'єром, головним інженером), понад норму витрат палива, встановлену ДП «ДЕРЖАВТОТРАНСНДІПРОЕКТ», не є додатковим благом. Його не включають до оподатковуваного доходу, оскільки витрачання палива працівником зумовлено виконанням трудової функції; об'єм використаного та списаного пального в межах норм витрат, встановлених актом контрольних замірів, підтверджують первинні документи бухобліку (звіти про витрати пального та службові записки, які складають щомісячно).

Джерело: ІПК ДФС від 17.07.2019 р. № 3318/6/99-99-15-02-02-15/ІПК.

 

Чи місце понаднормово-списаному паливу в податкових витратах? Відповідь – у матеріалі газети «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»