Податківці нагадали: первинні документи, складені в електронній формі, застосовують у бухобліку за умови дотримання вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг.

Водночас податкову накладну та додатки до неї складають в електронній формі на дату виникнення податкових зобов'язань постачальника (продавця) (п. п. 2, 5 Порядку № 1307).

За словами представників ДФС, дату, яку зазначили у полі "Дата складання" податкової накладної, вважають датою її складання.

Податківці також радять для цілей визначення періоду виникнення доходів та витрат у бухобліку спиратися саме на дату складання первинних документів, у т. ч. електронних.

Джерело: ІПК ДФС від 22.07.2019 р.  № 3389/6/99-99-15-02-02-15/ІПК

 

Більше інформації про особливості обліку доходів можна знайти в рубриці "Первинні документи" сервісу "Інтерактивна бухгалтерія".

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" – скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»