Скорочено перелік документів, які громадяни мають подавати до пенсійних органів. Відповідне рішення Мінекономрозвитку було ухвалене на засіданні Уряду 17 липня.

Мета відповідного рішення - спростити процес призначення, перерахунку, виплати пенсій, встановлення надбавок та доплат до них, або переведення з одного виду пенсії на інший.

Ухвалена Урядом постанова пропонує безоплатне використання інформації та електронний документообіг з 6 різних інформаційних  реєстрів:

  • Держреєстру фізосіб - платників податків,
  • Держреєстру актів цивільного стану громадян,
  • Централізованого банку даних з проблем інвалідності,
  • Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги,
  • реєстрів даних про дітей дошкільного, шкільного віку та учнів, які проживають чи перебувають в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці,
  • реєстрів територіальних громад.

Це дасть змогу скоротити кількість документів, які подають громадяни України до пенсійних органів, забезпечить прозорість призначення пенсій за рахунок обробки актуальної та достовірної інформації, яку містять держреєстри.

За повідомленням Мінекономрозвитку.

 

Про пільгові пенсії за рахунок підприємства детальніше читайте тут.

Для отримання доступу до вищезазначеного та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»