Преміюють секретарів сільських, селищних, міських рад, заступників сільських, селищних, міських голів, керуючих справами (секретарів) виконавчих комітетів, старост, у порядку та розмірах, визначених Постановою № 268, у межах затверджених видатків на оплату праці за рішенням сільського, селищного, міського голови. Саме таку норму містить абз. 3 п. 6 Постанови № 268. На це звертають увагу в Асоціації міст України (АМУ).

Але чи може міський голова винести на розгляд ради питання щодо встановлення премїй секретарю ради та його заступникам?

Підзаконним нормативно-правовим актом, тобто Постановою № 268,  преміювання секретаря та заступників міського голови віднесено до повноважень міського голови.

У міській раді, яка звернулася до АМУ із запитанням,  на даний час діють два локальних нормативних акта з питань праці – Положення про преміювання від 2012 року та колективний договір від 2016 року. Обидва документа по різному визначають механізм преміювання секретаря ради та суб’єкта, який здійснює преміювання, а також лише в одному закріплений механізм преміювання заступників міського голови.

Тому було б доречніше затвердити рішенням міської ради певні критерії преміювання та розмір премій, шляхом внесення змін до існуючого Положення або ж шляхом прийняття нового. Зазначене упорядкує існуючий конфлікт між локальними актами з питань праці та визначить певні або особливі критерії  преміювання для секретаря ради та заступників.

Джерело: сайт АМУ.

 

Із 25.06.2019  підвищено оклади у місцевих радах. Які нюанси при цьому враховувати підкаже матеріал  «Нові посадові оклади в місцевих радах: підвищено з 25 червня, донараховуємо в липні» в газеті  «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»