З метою отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, фізособі необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу. Працівник контролюючого органу перед тим, як видати фізичній особі документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, зобов’язаний пересвідчитись, що в паспорті у формі книжечки відсутня відмітка про наявність у цієї особи права здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта або таку відмітку скасовано (анульовано) та у паспорті у формі картки відсутній запис про відмову від реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Таким чином, отримати його в електронному вигляді неможливо.
Водночас фізичні особи мають право, використовуючи кваліфікований електронний підпис, подавати в електронному вигляді Облікову картку за ф. № 1ДР та Заяву за ф. № 5ДР через приватну частину Електронного кабінету на офіційному веб – порталі ДФС.
Джерело: роз’яснення із категорії 119.09 розділу «Запитання – відповіді з Бази знань» ЗІР (zir.sfs.gov.ua).