Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру (далі – Порядок) доповнили новим пунктом 121, який передбачає можливість для неприбуткових організацій звертатись до контролюючого органу із запитом про отримання витягу з Реєстру. І це лише одна зі змін до постанови КМУ від 13.07.2016 р. № 440, про яку ідеться в листі ДФСУ від 25.06.2019 р. № 20139/7/99-99-15-02-01-17.

У зазначеному листі контролери акцентували на основних змінах до Порядку, які набули чинності 29.05.2019 р. на підставі постанови КМУ  від 22.05.2019 р. № 423.

Завважимо, що, серед іншого, значно скоротили строк розгляду контролюючим органом реєстраційної заяви за формою № 1-РН та прийняття відповідного рішення – до 3 робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви контролюючим органом (замість раніше передбачених 14 календарних днів).

Окрім того, додаток 1 до Порядку  «Реєстраційна заява платника податку» (форма № 1-РН) виклали у новій редакції, яка передбачає зазначення відомостей щодо місцезнаходження неприбуткової організації.

Також Порядок доповнили додатком 3 «Запит про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій», який подає неприбуткова організація до контролюючого органу відповідно до пункту 121  Порядку, щоб отримати витяг із Реєстру щодо відомостей про її перебування в Реєстрі або повідомлення про відсутність таких відомостей.

Джерело: лист ДФСУ від 25.06.2019 р. № 20139/7/99-99-15-02-01-17.

 

Неприбутковим організаціям цікавим може бути матеріал «Бухоблік у неприбуткових організаціях» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»