Роботодавець відповідає за порушення у використанні коштів Фонду соцстраху, несвоєчасному або неповному їх поверненні. Це відмічає Фонд соцстраху у роз’ясненні.

А проблемне питання полягає в тому, чи можна притягнути до відповідальності роботодавця, якщо він не створив на підприємстві комісію з соцстрахування?

Адже саме комісія (уповноважений) із соцстрахування:

  • призначає матеріальне забезпечення, контролює за правильним нарахуванням і своєчасною його виплатою, відмовляє в його призначенні;
  • розглядає підставу і правильність видачі листків непрацездатності та інших документів, які необхідні для надання матеріального забезпечення.

Тому, якщо не створено комісію (уповноваженого) із соцстрахування, це будуть розцінювати як порушення в призначені матеріального забезпечення, а не порядку використання коштів Фонду соцстраху. В подальшому працівники органів Фонду соцстраху виявлять відсутність створення такої комісії (уповноваженого) на підприємстві, вони відмовлять у фінансуванні поданих заяв-розрахунків. Адже за такого сценарію заяви-розрахунки були сформовані не на підставі протоколів комісії (уповноваженого) із соцстрахування підприємства.  Зазначені протоколи згідно із Законом № 1105 складає саме комісія (уповноважений) із соцстрахування.

Джерело: сайт ФССУ.

 

Про останні зміни в Положенні  про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства можна дізнатися із матеріалу газети «Інтерактивна бухгалтерія» за посиланням.

Для отримання доступу до матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»