Податківці роз’яснили, які документи, коли та кому надавати для внесення до ліцензії інформації про сплату чергового платежу за неїх.

Вони вказали, щоб на ліцензії поставили відповідну відмітку про продовження її дії,  суб’єкт господарювання має подати наступні документи:

  • заяву;
  • копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату чергового (квартального) платежу;
  • оригінал ліцензії.

Щоправда, фіскали так і не дали чіткої відповіді, до кого ж потрібно звертатися у вказаному випадку. Вони лише зазначили, що йдеться про орган ліцензування. Зважаючи на це,  робимо висновок, що суб’єктам господарювання потрібно звертатися до тих податкових органів, де вони отримували відповідні ліцензії.

Не зовсім зрозуміла і ситуація зі строками розгляду заяв суб’єктів господарювання щодо внесення відмітки про щоквартальну сплату за ліцензію. На думку податківців, при цьому слід керуватися Законом України «Про звернення громадян». Але останній регулює спілкування з органами влади лише фізичних осіб – громадян України. Якщо ж погодитися на позицію фіскального органу, то указану заяву мають розглядати не більше одного місяця від дня її надходження.

Нагадаємо: раніше законодавство містило чіткі вказівки з цього приводу і відводило контролерам для внесення відмітки 10 календарних днів із дня отримання документів.

Джерело: Роз'яснення в категорії 115.03 розділу "Запитання - відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.sfs.gov.ua) 

 

Про те, з якого моменту відраховувати строк дії ліцензії на роздрібну торгівлю алкоголем та тютюном, читайте в матеріалі газети «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до вищезазначеного та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" – скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»