Фіскали роз’яснили, куди слід звернутись суб’єкту господарювання, щоб відновити втрачену інформацію зіпсованого РРО. Адже законодавство вимагає, щоб новий фіскальний блок містив інформацію із щомісячних звітів реєстратора за останніх три роки.

Податківці вказали, що фіскальний блок реєстратора - це окрема конструктивна одиниця РРО, яка складається з функціональних вузлів, що забезпечують керування роботою реєстратора, обробку даних усіх проведених розрахункових операцій, збереження та накопичення фіскальної інформації. Тому відновити інформацію, що зберігалась у фіскальному блоці РРО, у разі виходу його з ладу може лише виробник такого РРО.

Джерело:  ІПК ДФСУ від 15.03.2019 р. № 1048/ІПК/28-10-27-01-11.

 

До речі, з 1 жовтня 2018 року порядок застосування РРО зазнав певних змін, про які йшлося у статті «Застосовуємо КОРО по-новому». Ще частина змін була відтермінована до початку дії порядків ведення двох реєстрів: екземплярів РРО та центрів сервісного обслуговування РРО. Розлогіше читайте в статті «Застосовуємо РРО по-новому» газети «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»