З 28.05.2019 року Кабмін скасував окремий порядок оформлення поштових відправлень з вкладенням матеріалів звітності, розрахункових документів і декларацій (див. постанову від 22.05.2019 р. № 419).
Тепер такі відправлення слід здійснювати на підставі загальних Правил надання послуг поштового зв'язку.
Нагадаємо: у разі, якщо платник податків вирішив надіслати декларацію до ДФС поштою, то таке відправлення слід зробити не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання такої декларації (п. 49.3 ПКУ).
Разом із вказаним порядком скасують низку інших документів (див. Типову форму калькуляції вартості науково-дослідних робіт скасують).
Джерело: постанова КМУ від 22.05.2019 р. № 419
Корисним на цю тему буде також наступний матеріал: "Відшкодування витрат на відправлення рекомендованого листа: як підтвердити витрати" сервісу "Інтерактивна бухгалтерія".
Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" – скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.