Мінсоцполітики нагадало, що роботодавці мають створити службу охорони праці підприємства залежно від чисельності працівників та умов праці. 

Роботодавець самостійно розробляє і затверджує Положення про службу охорони праці свого підприємства, визначає структуру служби, її чисельність, основні завдання, функції та права її працівників відповідно до законодавства.

При цьому він має керуватися Типовим положення про службу охорони праці, затвердженим наказом Держкомітету з нагляду за охороною праці від 15.11.2004 р. № 255 та урахувати специфіку виробництва та видів діяльності, чисельність працівників, умови праці та інші фактори.

Нагадаємо: функції служби охорони праці можуть виконувати (при відповідній підготовці):

  • особи за сумісництвом - якщо кількість працівників менше 50 осіб;
  • сторонні спеціалісти на договірних засадах - якщо кількість працюючих менше 20 осіб (ст. 15 Закону України "Про охорону праці").

Лист Мінсоцполітики України від 15.02.2019 р.  № 138/0/206-19

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»