Проектом «Про оптимізацію надання адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення» пропонується знизити адміннавантаження на громадян шляхом скорочення кількості документів, які подаються ними до пенсійних органів. З цією метою, акт визначає організацію інформаційної взаємодії між органами Пенсійного фонду та іншими органами виконавчої влади.

Забороняється вимагати від особи, яка подає заяву для призначення пенсії, документи, що підтверджують відомості, зазначені у п. 1 проекту, тобто реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта; дані про народження та походження особи, шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть, інші акти цивільного стану особи; дані про про осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інші.

Але крім  випадку, коли такі відомості відсутні у відповідній інформаційній системі або особа не надала згоди на отримання та обробку її персональних даних з певної інформаційної системи), а також відомості, які містяться в інформаційних системах ПФУ та ЄДРПОУ.

 

Ознайомимося з порядком призначення пільгових пенсій та порядком їх відображення в обліку на підприємстві можна у матеріалі.

Для отримання доступу до вищезазначеного та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»