Із 20 квітня 2019 року дано старт запуску роботам над впровадженням в життя Електронного реєстру листків непрацездатності (далі — Реєстр). Саме з цієї дати діє постанова КМУ «Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього» від 17.04.2019 р. № 328. Учасниками заходів із реалізації Реєстру є ПФУ, МОЗ, ФССУ, Нацслужба охорони здоров’я.

Один із її пунктів рекомендує Фонду соцстрахування розробити і затвердити свої нормативно-правові акти щодо запровадження ризик-орієнтованих підходів до проведення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності з використанням інформації Реєстру.

Ризик-орієнтована інформаційно-аналітична система Фонду соцстрахування - автоматизована система, яка дасть змогу проводити оброблення та аналіз обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам на підставі інформації з Реєстру.

Зокрема, Реєстр наповнюватиметься Фондом соцстрахування  інформацією про результати перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, суми допомоги, які нараховано та виплачено на підставі листків непрацездатності, відмову в наданні застрахованій особі допомоги по тимчасовій непрацездатності у порядку, встановленому правлінням Фонду соцстрахування.

 

Працівник захворів під час відпустки. Як здійснити перерахунок відпускних? Про це читайте статті газети «Інтерактивна бухгалтерія» за посиланням.

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»