На веб-сторінці ПФУ розміщено інформацію про те, що протягом квітня керівники ПФУ провели прес-конференції у п’яти обласних центрах країни, залучивши до обговорення теми дистанційних послуг понад 200 представників засобів масової інформації.

Серед послуг – безкоштовне СМС-інформування, дистанційне отримання довідок з QR-кодом, отримання інформації про страховий стаж, кабінет страхувальника для роботодавців та багато інших корисних можливостей.

Також, найближчим часом ПФУ зможе надавати основний масив дистанційних послуг через веб-ресурси. Крім того, вже сьогодні працюють над запровадженням нового сервісу – електронної черги. Кожен користувач веб-порталу незабаром зможе записатись на прийом до будь-якого відділення Фонду он-лайн. Це дасть можливість зекономити час клієнтам і уникнути черг при відвідуванні установ.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»