У ДРС переконані, що суб’єкт господарювання має право не допускати посадових осіб органу держнагляду (контролю) до перевірки, зокрема якщо:

  • державний нагляд (контроль) здійснюється з порушенням передбачених законом вимог щодо періодичності проведення таких заходів;
  • органом держнагляду (контролю) не була затверджена та оприлюднена на власному офіційному веб-сайті уніфікована форма акта, в якій передбачається перелік питань залежно від ступеня ризику (ст. 10 Закону про нагляд).

Методика розроблення критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів держнагляду (контролю), та Методика розроблення уніфікованих форм актів, що складаються за результатами проведення планових (позапланових) заходів держнагляду (контролю) (далі – Методики), були затверджені постановою Кабміну від 10.05.2018 № 342.

Тож, із початком застосування нових Методик, на думку ДРС, з'явились і нові правові наслідки, а саме:

• усі критерії та уніфіковані форми актів, розроблені органами держнагляду (контролю) на підставі методик, затверджених постановами Кабміну, що втратили чинність згідно з п. 2 постанови Кабміну від 10.05.2018 № 342, є нечинними, оскільки вони не відповідають новим Методикам;

• органи держнагляду (контролю), які не затвердили та не оприлюднили уніфіковані форми актів, що відповідають новій Методиці, втратили можливість проведення заходів держнагляду (контролю).

Виключення з цього правила – органи ДФС, адже порядок проведення податкових перевірок регулюється  ПКУ.

 

 

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»