Рішенням Кабміну від 17.04.2019 затверджено нову редакцію порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві.

Документом передбачено, зокрема:

  • спрощення процедури оформлення документів, необхідних для встановлення факторів, що пов’язують нещасний випадок чи захворювання із професійною діяльністю; - визначення переліку випадків, які підлягають розслідуванню;
  • встановлення строку давності для розслідування нещасних випадків на виробництві;
  • визначення вимог до санітарно-гігієнічних умов праці;
  • визначення функцій і повноважень Держпраці із ведення обліку аварій, нещасних випадків, гострих і хронічних професійних захворювань та отруєнь і причин їх виникнення.

Реалізацією постанови "Про Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві " забезпечуватиметься належний соцзахист громадян, постраждалих на виробництві, зокрема тих, які працюють на умовах ЦПД або на інших підставах, передбачених законом, ФОП та інших.

За повідомленням ФСС.

 

Про бухоблік наслідків, коли службове авто потрапило у аварію, читайте у матеріалі.

Для отримання доступу до вищезазначеного та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»