У разі, якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар (послугу), і розрахунок за нього (неї) було здійснено із застосуванням платіжних карт за допомогою платіжних систем (інтернет-еквайринг) WAYFORPAY, LIQPAY, РОRТМОNЕ, FONDY та інших аналогічних, такі операції суб’єктом господарювання (продавцем) здійснюються із обов’язковим застосуванням РРО та видачею споживачу розрахункового документа встановленої форми (чек з РРО).

Водночас РРО не застосовується у разі надання послуг через мережу Інтернет за умови оплати за такі послуги за допомогою платіжних систем та відсутності місця здійснення розрахунків (наприклад, отримання послуг або інформації, виконання або доставка яких здійснюється через мережу Інтернет, тобто немає фізичного контакту надавача та отримувача послуг).

Відповідні роз’яснення фахівців ДФСУ викладені в ІПК від 10.04.2018 г. № 1532/0/99-99-14-05-01-14/ІПК.

Запитувачем до ДФС поставлено питання:

  • чому Міністерство юстиції як продавець послуг не надає фіскального чеку РРО (якщо не повинен надавати чек РРО, то чому)?
  • чому Кабінет електронних сервісів як продавець послуг не надає фіскального чеку РРО (якщо не повинен надавати чек РРО, то чому)?
  • чому ДФС України з Електронного кабінету як продавець послуг не надає фіскального чеку РРО (якщо не повинен надавати чек РРО, то чому)?

 

Підприємцям, що застосовують спрощену систему оподаткування, цікавим може бути матеріал «Чи потрібен РРО ФОПу-єдиннику, який отримує платежі за надані послуги із застосуванням LiqPay» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»