Документи були виписані постачальником та оплата постачальнику здійснена у попередніх кварталах, однак вони отримані у поточному кварталі (із запізненням), а витрати не були проведені у періоді, у якому вони були понесені через відсутність оригіналів документів. Чи має право підприємство враховувати у поточні витрати кварталу витрати по таким документам? Чи потрібно коригувати такі витрати за рахунок податкових різниць?

На ці питання податківці в ІПК ГУ ДФС у Харкiвськiй областi від 01.04.2019 р. № 1372/ІПК/20-40-12-04-11 вказали:

  • з питань, що стосуються формування витрат у бухобліку, необхідно звернутися за роз'ясненнями до Мінфіну;
  • при виявлені у фінзвітності помилок платником подається до контролюючих органів уточнююча декларація разом із уточнюючою фінзвітністю за відповідний звітний період;
  • ПКУ не передбачено коригування фінрезультату до оподаткування (прибутку або збитку) на різниці - суми витрат, які через відсутність документів не були враховані у складі витрат минулих звітних (податкових) періодів.
Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»