4 квітня відбулась зустріч між представниками ДФС, Мінфіну, членами митного комітету при Громадській раді при ДФС та Американської торгівельної палати в Україні. Темою обговорення було завершення пілотного проекту з переведення підприємств на обслуговування через єдиний казначейський рахунок, що очікувати бізнесу та які переваги дає нова система.

Під час зустрічі  представники ДФС наголошували на тому, що з 16 квітня всі митні оформлення товарів підприємств  будуть здійснюватися виключно через єдиний рахунок. Саме тому до цього числа суб’єкти господарювання мають змогу використати залишки коштів на старих рахунках для сплати при митному оформленні.

Повернення авансових платежів (передоплати) і помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів буде здійснюватися у рамках діючого законодавства.

Для повернення авансових платежів заявники можуть надіслати письмову заяву на повернення (1095 днів з дня зарахування) у паперовому вигляді або подати її через електронний кабінет платника в установленому порядку.

Для зручності та оперативності повернення коштів в ДФС вже працюють над розробкою нового сервісу. Так, платник заповнюватиме в електронному вигляді заявку за визначеною формою, яка направлятиметься в ДФС.

Після опрацювання отриманих заяв ДФС передаватиме до Державної казначейської служби України Реєстр належних до повернення коштів авансових платежів (8 днів з дня отримання заяви), а остання у свою чергу здійснює перерахування коштів на рахунок платника.

 

Про новий порядок оподаткування посилок із-за кордону читайте у матеріалі.

Для отримання доступу до вищезазначеного та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»