Податкове повідомлення-рішення (далі – ППР) вважається надісланим (врученим) фізичній особі, якщо його вручено їй особисто чи її законному представникові або надіслано на адресу за місцем проживання або останнього відомого місцезнаходження фізичної особи з повідомленням про вручення (п. 58.3 ПКУ).

У разі коли пошта не може вручити платнику податків ППР або рішення про результати розгляду скарги через відсутність за місцезнаходженням посадових осіб, їх відмову прийняти ППР/податкову вимогу/рішення про результати розгляду скарги, незнаходження фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, або з інших причин, ППР/податкова вимога/рішення про результати розгляду скарги вважаються врученими платнику податків у день, зазначений поштовою службою в повідомленні про вручення із зазначенням причин невручення.

У разі якщо вручити ППР неможливо через помилку, допущену контролюючим органом, ППР вважається таким, що не вручено платнику податків. А відтак, визначене у ньому грошове зобов’язання не є узгодженим.

Відповідні міркування ВС/КАС викладені у постанові від 19.03.2019 р. у справі № 808/8020/14.

Про інші цікаві рішення ВС читайте у матеріалі «Огляд практики Верховного Суду: податкові й трудові спори. Лютий-2019» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»