Працівники платника ПДВ відшкодовують йому вартість особистих телефонних розмов. Як таке відшкодування оподатковувати ПДВ?

Якщо платник не може підтвердити виробничий характер телефонних переговорів або телефонні переговори проводилися працівниками в особистих цілях, то згідно з п. 198.5 ПКУ платник податку зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання.

Під час отримання від працівника платника податків компенсації вартості послуг зв’язку додаткового об’єкта оподаткування ПДВ не виникає.

Див. ІПК ДФСУ від 12.03.2019 р. № 979/6/99-95-42-03-15/ІПК.

 

Про нарахування компенсуючих зобов’язань з ПДВ ми розповідали в матеріалі «Компенсуючі податкові зобов’язання з ПДВ: коли їх необхідно нараховувати» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» — скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»