Управління Держпраці у Черкаській області роз’яснило, що інспектори праці органів місцевого самоврядування при здійсненні заходів контролю можуть досліджувати наступні питання, зазначені в акті інспекційного відвідування (невиїзного інспектування) юридичної особи (фізичної особи), яка використовує найману працю (форма акта затверджена наказом Мінсоцполітики від 18.08.2017 р. № 1338):

  • щодо оформлення трудових відносин (пункти 3.1 - 3.13 розділу 3 «Трудовий договір» частини І «Законодавство про працю» акта);
  • щодо своєчасності та повноти обсягу оплати праці і додержання мінімальних гарантій з оплати праці (розділ 6 «Оплата праці» частини І «Законодавство про працю», пункти 7.6, 7.19 розділу 7 «Особливості використання праці осіб, що потребують додаткового соціального захисту» та пункти 9.7-9.18 розділу 9 «Гарантії найманих працівників» частини II «Додаткові вимоги» акта).

Також завважено, що згідно п. 38 ч. 1 ст. 64 БКУ адміністративні штрафи та інші штрафні санкції, що накладаються місцевими органами виконавчої влади та виконавчими органами місцевих рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями, належать до доходів загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об’єднаних територіальних громад. Тож суми штрафів за порушення законодавства про працю, накладених уповноваженими посадовими особами органів місцевого самоврядування, перераховуються до відповідних місцевих бюджетів.

 

Роботодавцям радимо ознайомитися з матеріалом «Перевірки Держпраці: виправляємо до візиту інспектора праці» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»