На офіційному порталі ОВПП ДФС розміщено інформацію про те, що команда Офісу продовжує реалізовувати процес оптимізації роботи, спрямований як на посилення потенціалу з податкового адміністрування, так і на поліпшення і розширення комплексу адміністративних послуг, зокрема у сфері електронних сервісів, які зможуть допомогти підприємствам, які обслуговуються в Офісі, у режимі 24/7, а головне дистанційно та оперативно отримувати та надавати інформацію.

Більшість електронних сервісів уже запроваджені та успішно функціонують. Видача паперових довідок, (зокрема, довідки ЄСВ, тощо), також здійснюватиметься за спрощеною процедурою. Зокрема, з 1 січня 2019 року в рамках концепції "комплексного обслуговування" для всіх великих платників податків основним місцем обліку є Офіс (код – 2810). Відтак, надання великим платникам адміністративних послуги та інших довідок буде можливим в усіх містах, де є територіальні підрозділи Офісу. Тобто, віднині платникам не потрібно буде приїздити до центрального Офісу, аби отримати довідку, її можна буде замовити та отримати у будь-якому територіальному підрозділі.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»