Як відомо, споживачі реклами - це невизначене коло осіб, на яких спрямовується така реклама.

Водночас, податківці в роз’ясненні з категорії 103.23 розділу "Запитання – відповіді з Бази знань" ЗІР (zir.sfs.gov.ua) нагадали, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань) - у частині, що не перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (пп. 165.1.39 ПКУ).

Отже, якщо під час проведення рекламної акції здійснюється розповсюдження рекламного товару, а споживачами реклами є невизначене коло платників податку, то вартість такого товару не розглядається як дохід фізичних осіб - споживачів таких рекламних заходів та, відповідно, не є об'єктом оподаткування ПДФО.

Разом з тим, якщо в період проведення рекламної акції надаються подарунки, отримувачами яких є конкретні особи, то вартість таких подарунків є об'єктом оподаткування ПДФО з урахуванням обмежень, встановлених пп. 165.1.39 ПКУ.

 

Річна звітність без проблем!
Знижка -60% на онлайн-сервіс звітності Liga:REPORT для юридичних осіб.
Неплатникам ПДВ - 581 грн/рік
Платникам ПДВ - 845 грн/рік
ФОП - 337 грн/рік
Деталі акції

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»