Мінфін оприлюднила проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій».

Спрощення реєстраційної процедури та зменшення навантаження на суб’єкта господарювання – користувача РРО можливо досягти шляхом спрощення документообігу, організованого між суб’єктом господарювання, ЦСО та контролюючим органом.

Здійснити таке спрощення можливо шляхом:

  • скорочення кількості документів та спрощення їх форм;
  • запровадження електронної реєстрації та електронного обміну документами;
  • використання контролюючими органами під час здійснення реєстраційної процедури даних реєстрів та баз даних, що супроводжуються ДФС.

Також, вивільнити суб’єкта господарювання від обов’язку подавати для реєстрації РРО копії договорів про технічне обслуговування та ремонт РРО, укладених між виробником та ЦСО, суб’єктом господарювання та ЦСО, можливо у разі запровадження реєстру ЦСО.

Отже, проектом запроваджується ведення ДФС електронних реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО, на підставі даних виробників щодо:

  • екземплярів РРО, моделі (модифікації) яких включені до Державного реєстру РРО, які поставлені виробниками для введення в обіг або вже експлуатуються, та строк служби яких не сплив;
  • ЦСО, які мають право на проведення технічного обслуговування та ремонту моделей (модифікацій) РРО, включених до Держреєстру РРО, із зазначенням щодо кожної моделі (модифікації) РРО періоду, протягом якого ЦСО має право здійснювати обслуговування та ремонт такої моделі РРО на підставі договорів, укладених між виробником та ЦСО.

Передбачається, що:

1) не пізніше двох місяців, наступних за місяцем набрання чинності проектом цього наказу, ДФС формує реєстр екземплярів РРО (далі – Реєстр) та включає до Реєстру всі екземпляри РРО, які зареєстровані в органах ДФС і перебувають в експлуатації (крім тих РРО, що зареєстровані для господарських одиниць чи суб’єктів господарювання із місцезнаходженням на тимчасово окупованих територіях) або перебували в експлуатації на дату набрання чинності цим наказом, із присвоєнням їм реєстраційних номерів;

2) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності проектом цього наказу, виробники (постачальники) подають заяви про включення до Реєстру всіх екземпляри РРО, поставка яких була здійснена до набрання чинності цим наказом, строк експлуатації яких не сплив та які не включені до Реєстру.

Якщо на момент отримання заяви про включення моделі (модифікації) РРО до Реєстру такий реєстратор вже включений до Реєстру, то заява виробника (постачальника) вважається заявою про внесення змін до Реєстру;

3) протягом трьох місяців, наступних за місяцем набрання чинності проектом цього наказу, у разі подання заяви до органу ДФС про реєстрацію РРО, який не включений до Реєстру на дату подання такої заяви, суб’єкт господарювання – користувач реєстратора додає до заяви копії документів, які підтверджують факт купівлі або безоплатного отримання реєстратора у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування, а також копії паспорта (формуляра) РРО та паспорта модема (у разі застосування зовнішнього модема). На підставі зазначених документів орган ДФС включає РРО до Реєстру.

 

Річна звітність без проблем!
Знижка -60% на онлайн-сервіс звітності Liga:REPORT для юридичних осіб.
Неплатникам ПДВ - 581 грн/рік
Платникам ПДВ - 845 грн/рік
ФОП - 337 грн/рік
Деталі акції

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»