До витрат підприємця на загальній системі оподаткування включається сума виплаченого матеріального забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності найманого працівника (оплата перших п’яти днів тимчасової непрацездатності за рахунок коштів роботодавця), яка відображається у гр. 7 Книги обліку доходів і витрат.

Нагадаємо, саме в цій графі вказуються сума витрат на оплату праці та нарахування, понесені у звітному місяці.

Решта суми оплати днів непрацездатності, що перевищує 5 днів, фактично виплачує Фонд соцстраху, отже не є витратами підприємця, і як наслідок, не включається до витрат, що враховуються при визначенні чистого оподатковуваного доходу.

Зазначена норма передбачена п. 177.2, пп. 177.4.2 та п. 177.10 ст. 177 ПКУ.

За інформацією ГУ ДФС в Запорізькій області.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»