Кожна друга заява-розрахунок для отримання фінансування від Фонду соціального страхування України за листками непрацездатності подається роботодавцями в електронному вигляді. Щодня до Фонду надходить більше 5 тис. електронних заяв-розрахунків. Про це відзвітував Фонд соцстраху на своєму сайті.

Можливість використання клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення для подачі заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам була впроваджена з 01 жовтня 2018 року.

Створення та подання електронних заяв-розрахунків здійснюється страхувальниками (роботодавцями) із застосування електронного цифрового підпису за умови укладеного договору із робочим органом виконавчої дирекції Фонду.

Також з 01 жовтня 2018 року впроваджено систему попереднього контролю правильності нарахування виплат, що дозволяє упередити можливі помилки при визначенні розміру матеріального забезпечення та уникнути штрафів. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду здійснюють перевірку інформації, наведеної у заяві-розрахунку, перевіряють правильність заповнення реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, дані про сплату ним єдиного внеску тощо.

 

Про заповнення оновленої форми заяви-розрахунку читайте у матеріалі «Нова форма заяви-розрахунку для лікарняних (декретних): аналізуємо роз’яснення Фонду» газети «Інтерактивна бухгалтерія.

Для отримання доступу до матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»