Податківці в роз'ясненні із розділу 107.07 системи «ЗІР» нагадали, що Порядок ведення книги обліку доходів і витрат платників єдиного податку третьої групи, які є платниками ПДВ, затверджено наказом Мінфіном від 19.06.2015 р. № 579 (далі – Порядок).

Відповідно до п. 5 Порядку записи у книзі обліку доходів та витрат (далі - Книга) виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід, окремо про кошти, що надійшли на поточний рахунок платника податку та/або отримано готівкою, фактично безоплатно отримано товари (роботи, послуги) та понесено витрати, зокрема оплачені придбані товари (роботи, послуги), виплачена заробітна плата, сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування тощо.

У разі обрання платником податку ведення Книги в паперовому вигляді внесення виправлень здійснюється шляхом нового запису (з відображенням від'ємного або позитивного значення), який засвідчується підписом платника податку (пп. 3 п. 3 Порядку).

Тобто внесення виправлень у Книзі здійснюється платником єдиного податку згідно з Порядком.

Водночас для отримання конкретної відповіді з порушеного питання податківці радять звертатись з детальним описом ситуації до контролюючих органів ДФС з запитом на отримання податкової консультації відповідно до ст. 52 ПКУ.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»