Офіс великих платників податків повідомляє, що Міністерство юстиції України та Міністерство фінансів України спільним затвердили Регламент подання інформації, необхідної для забезпечення ведення обліку платників податків, а також обчислення та справляння податків і зборів (далі – Регламент) (наказ від 02.11.2018 р. № 3424/5/874).

Регламентом визначено порядок та процедуру подання Мін'юсту до ДФС інформації про об'єкти житлової та/або нежитлової нерухомості, у тому числі їх частки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів, про землевласників або землекористувачів, а також про об'єкти незавершеного будівництва та зміну даних, які включаються до облікової картки фізичної особи - платника податків.

Відомості про об'єкти нерухомості, у тому числі їх частки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, у тому числі нерезидентів (далі - нерухоме майно), формуються і надаються щокварталу та містять інформацію про об’єкти нерухомого майна, внесені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно протягом звітного кварталу.

Відомості про державну реєстрацію прав на земельні ділянки, права власності (постійного користування або оренди) на які зареєстровано після 01.01.2013 року, а також про об'єкти незавершеного будівництва надаються одноразово у повному обсязі, надалі подаватимуться щомісяця та міститимуть інформацію внесену до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно протягом звітного місяця.

Аналогічно надається інформація про зміну даних, які включаються до облікової картки фізичної особи - платника податків, що формуються за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян,

Наказ набрав чинності 21.11.2018 року.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»