Міндоходівці нарешті в листі погодилися, що витрати на представницькі заходи для прийому делегацій можуть бути віднесені до податкових, якщо підприємство організувало офіційний прийом із представниками не лише іноземної компанії, але й вітчизняної. Раніше вони в роз’ясненнях притримувалися позиції, що до таких потраплять лише витрати в разі візитів осіб від закордонних компаній.

Серед документів, які підтвердять понесені представницькі витрати, вони назвали:

  • наказ про проведення офіційного прийому;
  • запрошення представників (делегації) та їх відповіді;
  • кошторис витрат;
  • звіт про проведення заходу;
  • акти виконаних робіт, накладні на відпуск продукції, товарів зі складу тощо;
  • інші належним чином оформлені первинні документи, що підтверджують зв’язок таких витрат із госпдіяльністю платника, зокрема, витрати на транспортне забезпечення, забезпечення перекладачем (якщо такий не перебуває в штаті) та інші.

Лист Міндоходів від 25.10.2013 р. № 14054/6/99-99-19-03-02-15

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»