У разі прийняття комісією ДФС рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН таке рішення може бути оскаржено, зокрема, в адміністративному порядку.

Для цього протягом 10 к. дн. з дня набрання чинності відповідного рішення комісії контролюючого органу платник податку може надіслати до ДФС Скаргу на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації (далі — скарга).

Що ж робити, коли у скарзі допустили помилку? Чи можна її якось виправити?

Порядком розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 р. № 117, (даліПорядок № 117) не передбачено можливості виправлення помилок допущених при заповненні скарги після реєстрації такої скарги в ДФС.

Проте, відповідно до п. 14 Порядку № 117, скарга залишається без розгляду у разі, коли до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг до зазначеної комісії надійшла заява платника податку про відмову від поданої ним скарги.

Таким чином, платник податків може скористатися правом залишити скаргу без розгляду та в межах строку, який передбачений п. 3 Порядку № 117, повторно її подати до Комісії ДФС з питань розгляду скарг.

Про це повідомляє ДФС у підкатегорії 101.17 системи «ЗІР».

 

Питання щодо реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування ми зібрали у рубриці «Аналітичні матеріали»/«ПДВ»/«Єдиний реєстр податкових накладних» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» — скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»