До моменту зняття з обліку юридичної особи як платника податків, зборів, обов'язкових платежів ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов'язана здійснювати розрахунок зобов'язань щодо таких податків, зборів, обов'язкових платежів, сплачувати їх і подавати відповідну звітність.

При цьому комісія з припинення (ліквідаційна комісія, ліквідатор) платника податків складає ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільний баланс.

У ліквідаційному балансі, який затверджують учасники юридичної особи або орган, що прийняв рішення про ліквідацію юридичної особи, відображають:

  • результати прийнятих рішень про стягнення боргів;
  • розподілення активів, власного капіталу й погашення (списання) зобов'язань, що повинно привести до відсутності активів, власного капіталу й зобов'язань ліквідованого підприємства на заключну дату складання ліквідаційного балансу.

Податківці наголошують, що від ліквідованого підприємства вони очікують отримати не лише ліквідаційний баланс, а й усі інші форми фінзвітності за обсягом річної "комплектації" на дату прийнятого рішення про ліквідацію.

Див. роз'яснення з розділу 135.02 системи «ЗІР»

 

Корисним на цю тему буде також наступний матеріал: "Бізнес під замок, або Як закрити (ліквідувати) підприємство" сервісу "Інтерактивна бухгалтерія".

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" – скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»