Для приєднання до Договору про визнання електронних документів платнику необхідно надіслати Заяву про приєднання до Договору в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

Далі контролюючий орган розглядає Заяву протягом одного робочого дня.

Підтвердженням про приєднання платника до Договору є отримання ним другої квитанції.

Якщо контролюючий орган не повідомив платника про приєднання до Договору або відмову в приєднанні до Договору, приєднання платника до Договору здійснюється автоматично (дата, зафіксована у другій квитанції).

Крім того, Договір діє до настання однієї з подій, зазначених у пункті 14 розділу ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. № 557, в тому числі, до завершення строку чинності електронного підпису керівника.

Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб'єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням електронного цифрового підпису.

За повідомленням ДФС.

 

Як у бухобліку розцінювати електронний цифровий підпис — як витрати чи нематеріальний актив? Відповідь на це запитання читайте в матеріалі газети "Інтерактивна бухгалтерія" за посиланням.

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" -  скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступ до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»