Для розрахунку розмірів допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними), що надається за кошти Фонду соцстраху, можуть бути використані електронні відомості щодо страхового стажу працівника. Крім того, якщо відповідні дані вже наявні в страхувальника (роботодавця), отримувати їх повторно не потрібно.

На цьому наголошує Фонд соцстраху.

«Якщо застрахованій особі регулярно призначається матеріальне забезпечення на одному й тому ж місці роботи, і відповідні відомості вже наявні у страхувальника, то не слід повторно отримувати їх з Пенсійного фонду України, і у разі необхідності лише додавати до страхового стажу місяці, які відпрацьовані і за них сплачено у повному обсязі єдиний соціальний внесок на цьому місці роботи. Якщо ж застрахована особа працює у одного страхувальника більше 8 років, регулярно отримує заробітну плату, з якої сплачується ЄСВ в розмірі не менше мінімального, то додаткові відомості про страховий стаж збирати недоцільно», – говорить заступник начальника управління страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ Ганна Харченко.

Відповідні колонки заяви-розрахунку, в яких зазначається загальний страховий стаж (у повних місяцях) та страховий стаж за останні 12 місяців, заповнюються, зокрема, виходячи з даних, передбачених додатком 9 «Дані про трудовий та страховий стаж», що затверджений постановою правління ПФУ від 18.06.2014 р. № 10-1.

Зазначений документ страхувальники (роботодавці), а також застраховані особи за наявності ЕЦП можуть отримати в електронному вигляді на Порталі електронних послуг ПФУ.

 

Про заповнення оновленої форми заяви-розрахунки читайте у матеріалах газети «Інтерактивна бухгалтерія»:

Для отримання доступу до матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»