Документи, пов’язані з обчисленням і сплатою податків і зборів, повинні зберігатися 3 роки.

Документи, необхідні для здійснення податкового контролю за трансфертним ціноутворенням зберігаються 2555 днів.

Після закінчення строків зберігання документів суб’єкт господарювання, в установленому законодавством порядку, передає їх до архіву.

Якщо документи пов’язані з предметом перевірки, проведенням процедури адміністративного оскарження прийнятого за її результатами податкового повідомлення-рішення або судового розгляду, то такі документи зберігаються до закінчення перевірки та передбаченого законом строку оскарження прийнятих за її результатами рішень та/або вирішення справи судом, але не менш як 1095 днів (2555 днів для контролю за трансфертним ціноутворенням) з дня подання податкової звітності.

За даними ГУ ДФС у Запорізькій області.

Від себе нагадаємо, що визначаючи строки зберігання документів, варто також користуватись Переліком № 578, яким визначено типові документи, що створюються під час діяльності підприємств (і ФОПів в тому числі) та зазначено строки їх зберігання.

 

Читайте на цю тему в газеті "Інтерактивна бухгалтерія"

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»