Мінфін наказом № 766 від 19.09.2018, затвердив новий Порядок ведення Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності. Цей наказ набирає чинності з 1 жовтня 2018 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
Він визначає порядок формування і ведення Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності, а також надання інформації про аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності з Реєстру.
До запровадження функціонування автоматизованої комп'ютерної системи Реєстру Аудиторською палатою України ведеться Реєстр за структурою, передбаченою розд. II вказаного Порядку, на паперових носіях із зазначенням відомостей, передбачених розд. III Порядку, які оприлюднюються у мережі Інтернет на веб-сторінці Аудиторської палати України у форматі, який унеможливлює внесення змін до цих відомостей іншими заінтересованими користувачами.
Аудиторська палата України відповідає за своєчасність внесення та відповідність даних у Реєстрі відомостям, що надаються заявниками.
Ініціювати необхідність присутності аудитора в інвентаризації майна може сам аудитор під час проведення аудиту фінзвітності або ж керівництво підприємства для отримання неупередженого висновку. У такому випадку йдеться про консалтингові послуги. Розглянути обидва варіанти можна в матеріалі газети "Інтерактивна бухгалтерія".
Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.