У зв’язку з надходженням до Держказначейства чисельних заяв та запитів платників щодо повернення з бюджету коштів, помилково та/або надміру зарахованих, служба повідомляє наступне.

Для повернення коштів, помилково та/або надміру зарахованих до бюджету, платник має подати до органу Казначейства, за місцем зарахування платежу до бюджету, наступні документи:

  • заяву про повернення коштів з бюджету;
  • оригінал подання на повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету (погоджене з відповідним місцевим фінансовим органом у разі повернення коштів з місцевих бюджетів);
  • оригінал або копію документа на переказ, або паперову копією електронного розрахункового документа, які підтверджують перерахування коштів до бюджету.

Крім того, зазначений вище пакет документів подається платником до відповідного органу Казначейства, за місцем зарахування платежу до бюджету. При цьому, дати складання заяви та подання не повинні перевищувати 30 календарних днів.

Тому всі заяви, які надходять від платників до Державної казначейської служби України (центральний апарат) стосовно повернення з бюджету коштів, перенаправляються до відповідного територіального органу Казначейства, за місцем зарахування платежу до бюджету, що призводить до затримки повернення коштів.

За повідомленням Держказначейства.

 

Як відомо, не помиляється лише той, хто нічого не робить. Для фахівців фінансово-економічних служб, які регулярно проводять банківські операції, помилкові платежі — не дивина, а буденна «штатна» ситуація. Тож у нашій консультації "Помилково отримані (перераховані) кошти: обліково-податкові наслідки" за посиланням розглянемо обліково-податкові наслідки таких огріхів і можливі шляхи їх виправлення.

Для отримання доступу до вищезазначеного та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" -  скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступ до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»