Якщо після розгляду «розблокувальних» документів комісія ДФС прийняла рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, то платник ПДВ може оскаржити таке рішення. Для цього він може подати на розгляд комісії ДФСУ, за участю уповноваженої особи Мінфіну, скаргу на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — скарга). А чи можна виправити помилку в такій скарзі?

Порядком розгляду скарг на рішення комісій, які приймають рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних або відмову в такій реєстрації, затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 р. № 117, (даліПорядок № 117) не передбачено можливості виправлення помилок допущених при заповненні скарги після реєстрації такої скарги в ДФС.

Проте, відповідно до п. 14 Порядку № 117, скарга залишається без розгляду у разі, коли до прийняття рішення комісією ДФС з питань розгляду скарг до зазначеної комісії надійшла заява платника податку про відмову від поданої ним скарги.

Таким чином, платник податків може скористатися правом залишити скаргу без розгляду та в межах строку, який передбачений п. 3 Порядку № 117, повторно її подати до комісії ДФС з питань розгляду скарг.

Про це ДФС повідомила у підкатегорії 101.17 системи «ЗІР».

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»