ДФС підготувала узагальнююче роз’яснення щодо особливостей складання розрахунків коригування до податкових накладних, що видаються покупцям – платникам ПДВ.

Таке роз’яснення поділено на три розділи:

  1. 1. Зміна окремих показників табличної частини податкової накладної. У цьому розділі розглядаються ситуації, коли:
  • після складання податкової накладної відбувається повне повернення суми попередньої оплати (авансу)/поставлених товарів або повернення залишку суми попередньої оплати (авансу)/поставлених товарів;
  • після складання податкової накладної відбувається повернення частини суми попередньої оплати (авансу)/частини поставлених товарів,внаслідок зміни кількості або ціни поставлених товарів/послуг;

2. Виправлення помилок, які виникли при реєстрації в ЄРПН попередніх розрахунків коригування. Тут розглядаються випадки, в яких складається розрахунок коригування у зв’язку з необхідністю виправлення помилок (неоднозначностей), здійснених в результаті коригувань показників податкової накладної, і в результаті проведення такого коригування підсумкові показники податкової накладної дорівнюють нулю/не дорівнюють нулю;

3. Виправлення помилок, допущених в заголовній частині податкової накладної.

Такими рекомендаціями податківців щодо складання розрахунків коригування можна користуватися до моменту набрання чинності наказом Мінфіну, яким будуть внесенні змін до порядку складання податкових накладних/розрахунків коригування. Зараз цей наказ знаходиться на погодженні в Державній регуляторній службі України.

Текст зазначеного роз’яснення опублікувало на своєму офіційному веб-сайті ГУ ДФС у Миколаївській області.

 

Детально про порядок складання розрахунків коригування до податкових накладних залежно від причини коригування та типу помилок, що виправляються, читайте в матеріалах сервісу «Інтерактивна бухгалтерія»:

Для отримання доступу до матеріалів сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» — скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»