24 вересня оприлюднено розроблений Мінекономрозвитку проект постанови КМУ "Про внесення змін до Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів".

Ці Порядок та правила визначають загальні умови провадження торговельної діяльності суб'єктами оптової торгівлі, роздрібної торгівлі, закладами ресторанного господарства, основні вимоги до торговельної мережі, мережі закладів ресторанного господарства і торговельного обслуговування споживачів (покупців), які придбавають товари у підприємств, установ та організацій незалежно від організаційно-правової форми і форми власності, ФОП та іноземних юридичних осіб, що провадять підприємницьку діяльність на території України.

Метою прийняття постанови є покращення бізнес-клімату за рахунок зменшення витрат бізнесу на адміністрування такого застарілого та неефективного інструменту як Книга відгуків і пропозицій, а також приведення деяких норм Порядку і правил у відповідність до законодавства України.

Зокрема, при відсутності в касі монет дрібних номіналів для видачі здачі касир та інший працівник, які мають право одержувати від споживача гроші за проданий товар, зобов'язані здійснити у розрахунковому документі заокруглення загальних сум розрахунків в порядку, передбаченому постановою Правління НБУ "Про оптимізацію обігу монет дрібних номіналів» від 15.03.2018 р. № 25.

 

Наразі доволі поширеними є розрахунки із застосуванням платіжних карток. Для того щоб забезпечити можливість їх здійснення, суб’єкти господарювання повинні мати платіжний термінал, подеколи навіть не один. Тож хто зобов’язаний установлювати платіжні термінали, у якій кількості та як підприємству обліковувати ці електронні пристрої читайте в статті газети "Інтерактивна бухгалтерія".

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»