Фахівці ДФСУ надали відповідь на питання «Якими документами нотаріус може підтвердити витрати з оплати товарів, робіт, послуг (оренди та інш.), у разі надання готівки безпосередньо ФО-продавцю (виконавцю робіт, послуг)?» (підкатегорія 105.05 системи «ЗІР»).

Як роз’яснили контролери, такими документи можуть бути:

  • договори та акти закупки (виконаних робіт, наданих послуг), складені на ім’я нотаріуса та фізичної особи – продавця (виконавця робіт, послуг);
  • платіжні документи, що підтверджують факт утримання ПДФО (військового збору) та перерахування його до бюджету;
  • відомості з податкового розрахунку.

 

Нотаріусам також може бути цікавим матеріал «Подання інформації нотаріусами при посвідченні договорів продажу чи спадкування майна» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»