У разі виявлення платником податків технічної та/або методологічної помилки у роботі Електронного кабінету він має право надіслати через Електронний кабінет або в інший спосіб повідомлення про виявлену технічну та/або методологічну помилку.

На сьогодні, у разі виявлення проблем в роботі Електронного кабінету користувач має право через меню "Листування з ДФС" приватної частини Електронного кабінету сформувати та відправити лист про виявлену технічну та/або методологічну помилку за своїм місцем обліку в електронному вигляді.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.

Відповідь на лист (запит тощо) надається органом ДФС на електронну адресу, зазначену у зверненні, або поштою у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР

Роз'яснення із розділу 104.03 "ЗІР".

Чимало суб’єктів господарювання отримували запит від Податкової з вимогою надати інформацію про окремі аспекти діяльності підприємства, як реагувати на цей запит і чи надавати інформацію дізнайтесь із матеріалу газети "Інтерактивна бухгалтерія".

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу

 

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»