Якщо у вас змінився керівник та/або головний бухгалтер чи податкова адреса,  вам потрібно отримати нові ключі електронного цифрового підпису (ЕЦП) на посадових осіб, які мають право підпису документів. Разом з цим слід переукласти Договір про визнання електронних документів з органом ДФС  області, - про це повідомляє ГУ ДФС у Київській області.

Крім того, нові ключі ЕЦП потрібно отримати до відправки наступної електронної звітності.

Зверніть увагу, що у разі не зміни ЕЦП при зміні посадових осіб суб’єкта господарювання виникають негативні наслідки, як:

1) відмова в прийнятті звітності;

2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

 

Як у бухобліку розцінювати електронний цифровий підпис — як витрати чи нематеріальний актив? Як відображати його в податковому обліку? Безоплатно отриманий електронний цифровий підпис збільшує дохід підприємства? Відповідь на ці запитання читайте в матеріалі газети "Інтерактивна бухгалтерія" за посиланням.

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" -  скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступ до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»