На бюджетні установи знову чекають зміни в порядку подання фінзвітності!
Мінфін презентував проекти наказів, які мають внести зміни до:
- Порядку заповнення форм фінансової звітності в державному секторі, затвердженого наказом Мінфіну від 28.02.2017 р. № 307;
- НП(С)БОДС 101 «Подання фінансової звітності», 102 «Консолідована фінансова звітність».
По-перше, усі примірники фінзвітності суб’єктів державного сектору, а також консолідована фінзвітність перевірятимуться і візуватимуться відповідним органом Казначейства шляхом:
- накладання ЕЦП на кожну форму фінзвітності (у разі подання звітності із застосуванням автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами Казначейства (далі – АС «Є-Звітність»);
- засвідчення підписом, печаткою або штампом на кожній сторінці всіх форм фінзвітності (у разі подання звітності на паперових носіях).
По-друге, форми звітності складаються та подаються із застосуванням АС «Є-Звітність».
По-третє, пропонується оновити:
- форму Баланса (№1-дс);
- форми консолідованої фінзвітності для суб’єктів держсектору (№ 1-4-кдс).
Нещодавно для бюджетних установ вийшли матеріали тема тижня «Облік у бюджетних установах» газети «Інтерактивна бухгалтерія».
Для отримання доступу до матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.