На жовтень 2018 року Фондсоцстраху підготував «подарунок» роботодавцям. Він хоч і не є несподіванкою, але додаткової роботи додає.

19 липня відбулося позачергове засідання правління Фонду соцстрахування України.

На цьому засіданні затверджено:

1. Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду.

Зокрема, документ з 01 жовтня 2018 року вводить у дію нову форму заяви-розрахунку і впроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат застрахованим особам шляхом надання Фонду повідомлення. Цей крок дозволить мінімізувати ризик затримок при виплаті допомоги по тимчасовій втраті працездатності та, в подальшому, зменшити навантаження на роботодавців за рахунок спрощення звітності.

2. В новій редакції Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності.

3. Порядки списання Фондом безнадійної дебіторської заборгованості зі сплати страхових коштів та списання кредиторської заборгованості Фонду, строк позовної давності якої минув.

                                

Відзначимо, що затвердження вказаних документів очікувалося ще із 1 квітня 2018 року, про що було проінформовано у новині «Із квітня 2018 року запрацює оновлений Порядок фінансування страхувальників за рахунок Фонду соцстраху» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВЫМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»